Možná to znáte také. Udělali jste si firemní facebookový či instagramový profil. Ale brzy vám došly nápady pro zajímavý a nosný obsah. Mám pro vás pár tipů, které pomohou vaše sociální sítě „nakopnout“.
1. Tvořte pestrý obsah, jednotlivé formáty střídejte.
Buďte kreativní. Jednou dejte příspěvek s fotkou, podruhé natočte video, udělejte pro své fanoušky soutěž nebo se jich zeptejte na názor, radu či tipy, abyste je zapojili. Nebude to nuda.
2. Používejte storíčka a reels.
A taky další nové formáty, co frčí na sociálních sítích. A udělat reels vážně neznamená, že musíte ve videu tančit. 😉
3. Pracujte se zákulisím vaší firmy.
V každém z nás je kousek „čtenáře bulváru“, i když všechny přesvědčujeme, že to tedy v žádném případě!!! Využijte toho a představte vaše novinky, příběh vaší značky, tým a jeho členy. Lidé rádi uvidí, který konkrétní člověk z masa a kostí firmu založil, nebo kdo s nimi komunikuje v chatu. A taky se už vykašlete na to, že se bojíte, co by vašim aktivitám na sítích řekl nepřejícný soused. Běžte ven a ukažte se!
4. Natočte video.
Je to jednodušší, než si myslíte. Stačí dobrý mobil a šikovná apka.
5. Zapojte své fanoušky, ať vám s obsahem pomohou.
Opravdu nemusíte všechno dělat sami. Pokud třeba prodáváte knihy, vyzvěte je, ať se vyfotí s oblíbenou knihou od vás ve své nejčastější čtenářské póze. Můžeteje namotivovat i uspořádáním soutěže.
6. Své fanoušky bavte, vzdělávejte a inspirujte.
To je totiž to, co chodí na sítě dělat. Chodí se sem bavit, vzdělávat se a inspirovat. Dejte jim to dřív, než jim to dá někdo jiný.
7. Dejte fanouškům hodnotný obsah zdarma (e-book, online seminář).
Vyplatí se to. Vrátí se vám to. Budou váš post sdílet a pravidelně se k vám vracet.