Možná je to i váš případ.
Vytvořili jste firemní facebookový či instagramový profil. Ale brzy vám došly nápady pro zajímavý a nosný obsah.
Mám pro vás pár tipů, které pomohou vaše sociální sítě znova „nakopnout“.
1. Tvořte pestrý obsah a jednotlivé formáty střídejte
Buďte kreativní. Jednou dejte příspěvek s fotkou, podruhé natočte video, udělejte pro své fanoušky soutěž nebo se jich zeptejte na názor, radu či tipy, abyste je zapojili. Nebude to nuda.
2. Používejte storíčka a reels
A taky další nové formáty, co frčí na sociálních sítích. A udělat reels vážně neznamená, že musíte ve videu tančit. 😉
3. Pracujte se zákulisím vaší firmy
V každém z nás je kousek „čtenáře bulváru“.
Využijte toho a představte vaše novinky, příběh vaší značky, tým a jeho členy. Lidé rádi uvidí, který konkrétní člověk z masa a kostí firmu založil, nebo kdo s nimi komunikuje v chatu.
A taky se už vykašlete na to, že se bojíte, co by vašim aktivitám na sítích řekl nepřejícný soused. Běžte ven a ukažte se!
4. Natočte video
Je to jednodušší, než si myslíte. Stačí dobrý mobil a šikovná apka.
5. Zapojte své fanoušky, ať vám s obsahem pomohou
Opravdu nemusíte všechno dělat sami. Pokud třeba prodáváte knihy, vyzvěte je, ať se vyfotí s oblíbenou knihou od vás ve své nejčastější čtenářské póze. Můžete je namotivovat i uspořádáním soutěže.
6. Své fanoušky bavte, vzdělávejte a inspirujte
To je totiž to, co chodí na sítě dělat. Chodí se sem bavit, vzdělávat se a inspirovat.
Dejte jim to dřív, než jim to dá někdo jiný.
7. Vytvořte fanouškům hodnotný obsah zdarma (e-book, online seminář)
Vyplatí se to. Vrátí se vám to. Budou váš post sdílet a pravidelně se k vám vracet.